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Greenpeace wollte Kreisel freitags sperren

Greenpeace wollte Kreisel freitags sperren

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Der Luxemburger Ableger von Greenpeace hat mit einer aufsehenerregenden Aktion am Sonntag, 19. November, viele Autofahrer verärgert. Die Umweltaktivisten sperrten nämlich zwei der drei Spuren am Raemericher Kreisel am Ende der A4 in Esch/Alzette. Der Grund: Sie wollten eine große Sonne auf den Asphalt malen, um für Solarenergie zu werben.

Bei vielen Autofahrern, die an jenem Sonntag unterwegs waren, stieß die Aktion auf kein großes Verständnis. Nur kurze Zeit, nachdem die beiden Kreiselspuren blockiert waren, bildete sich der erste Stau. Etwas später stand der Verkehr in allen Richtungen, Autofahrer mussten stellenweise länger als eine Stunde an einem Fleck verweilen – und das an einem Wochenende, an dem relativ wenig Menschen unterwegs sind.

Aber das Verkehrschaos hätte noch viel größer ausfallen können.

Wie Infrastrukturminister François Bausch («déi gréng») am Montag in einer Antwort auf eine parlamentarische Anfrage der Chamber-Abgeordneten Marco Schank, Marc Spautz und Gusty Graas erklärt, hatte Greenpeace die Aktion nämlich eigentlich für einen Freitag geplant. «Dem gab ich jedoch nicht meine Zustimmung», erklärt er.

Gleiche Genehmigung wie für eine Sportveranstaltung

Für den Sonntag genehmigte Bausch die Aktion. Der Minister weist darauf hin, dass die Genehmigung für eine solche Aktion keine andere sei wie für «Sportveranstaltungen, Filmdrehs oder politische Veranstaltungen».

Kritik, dass die Öffentlichkeit über die möglichen Verkehrsbehinderungen nicht früh genug informiert wurde, lässt Bausch nicht gelten. «Die Schließung der beiden Fahrspuren am Kreisel Raemerich wurde von der Straßenbauverwaltung auf ihrer Webseite veröffentlicht», erklärt er. Diese würde ja täglich «von den traditionellen Medien» genutzt, um mit den Autofahrern zu kommunizieren. Davon abgesehen sei der Veranstalter – also Greenpeace – dafür verantwortlich, wie die Öffentlichkeit generell informiert würde. Greenpeace habe die Genehmigung erhalten, Informationsschilder an den Zufahrtsstraßen zum Kreisverkehr aufzubauen.

 

 

Luss
28. November 2017 - 12.55

Eemol gréng, ëmmer gréng, och wa se séch aanescht fierwen.

Mars
28. November 2017 - 12.52

@krol. "Eine einzige intelligente Person" (......) Danke für die Richtigstellung.

Jeck Hyde
28. November 2017 - 10.55

Ech fannen der Greenpeace hier Aktiounen meeschtens gutt a gerechtferdegt. Sie därfen awer op kee Fall öffentlech Strossen blokéieren an dee (béisen) Autosvekéier behënneren. Wat nach schlëmmer ass ass dei blöd a kannnerech versichten Explikatioun vun engem onkompetenten an autofeindlechen gréngen Transportminister. Nach e puer Joer mat deem Mann an der Responsabilitéit a mir sin erëm am 18ten Johrhonnert ukomm. Back to future mat deem Gréngen.

johnny 44
28. November 2017 - 10.40

Eng Partei,also hei déi Gréng,déi absichtlech Stauen erbäi féieren looseen vun esou Greenpeacetalibanen ,kann dach kee serieue Mënsch 2018 wiehlen.Bei mär sinn déi elo awer 100% ënnen durch.Ee Merci un den Här Bausch.

BillieTH
28. November 2017 - 8.27

mr le ministre avait la possibilite de limiter les degats pour le chauffeurs en limitant l'action a une seule bande. il a choisi en faveur des activistes partiellement venu d'ailleurs, la merde pour la population luxembourgeois n'etait d'aucun valeur.

Jimbo
28. November 2017 - 7.29

Maach flait sin datt Se eppes guddes mat hirer Aktioun wollten ereechen mee d´emsetzung war ABSOLUT NULL. Wann schon onbedingt sou eng Aktioun dann weg Sonndes wou keng sou mega Stauen provozeiert gin, waat mat sech bruet huet datt vill Lait an verspeidung op Terminer koumen oder op hier Arbecht. Net ze schwaetzen vun daer Emweltbelaaschtung dei durch deen Stau entsaan ass weint den laafenden Motoen vun den Autoen. Gudd iwerluecht och vun deenen dei et genehmegt hun. TOP dir kennt Iech alll mengen.

Jemp
27. November 2017 - 22.50

Ech hoffen dat och, awer et zeechent sech e Schreckgespenst um Horizont of, an zwar eng Koalitioun vun der CSV mat dene Gringen 2018. Dat wir eng richteg Katastroph, well d'CSV wellt gesellschaftlech zeréck an de Mettelalter an déi Gring wellen technologesch zeréck an d'Stengzäit. Eng Horrorvisioun!

Jemp
27. November 2017 - 22.44

Tjo, esou kann ee sech an der Natur e Selbstgoal schéissen! Dat gellt fir Greenpeace a fir eiser aller Bausch.

Sammy Louschetter
27. November 2017 - 19.58

Wat de Minister ëmmer vergësst : ± 90 % vun de Wieler haten 2013 net gréng gewielt. Hoffentlech ass 2018 Schluss mat deem kanneregen grénge Wierken.

Cloys
27. November 2017 - 19.25

Mat de Gréngen a Konsorte gët et ëmmer schlëmmer. Wou kann e nëmmen eng Erlabniss gin fir eng ëffentlech Stroos unzestreichen an dat dann als ganz normal Prozedur duerstellen wéi bei engm Sportevent.

krol
27. November 2017 - 18.59

Was war bei der Aktion bezweckt? Dass der Verkehr lahm gelegt würde (CO2-Ausstoss oblige!)? Das ist ja vollends geglückt. Auf die Aktion aufmerksam machen? Das Ganze hätte durch ein wenig Planung vermieden werden können - jeweils nur einige Autos in den Kreisel einfahren lassen. Eine einzige intelligente Person vor Ort - ganz gleich ob Greenpeace, Ponts & Chaussées (die waren anscheinend auch da) oder Polizei hätte genügt, um das Ganze zu organisieren und den Schlamassel zu vermeiden. Aber woher nehmen....

Daniel Düsentrieb
27. November 2017 - 18.01

Schéisst di do dach endlech mat der éischter Spacemining Rakéit weit fort ......

Jos Hansen
27. November 2017 - 17.33

Merci Här Bausch datt mir weint ärer topeger Autorisatioun fir di topge Manif do dien Daag baal 2 Stonnen am Stau hu misse stoen.. . . .daat war net nohalteg

mars
27. November 2017 - 17.16

Einen Dienst erwiesen haben sie sich jedenfalls nicht. Und der Natur erst Recht nicht. Mit hunderten Autos die stundenlang in einem provozierten Stau standen. Naturschutz geht anders.

Hase
27. November 2017 - 16.47

de Senn an den Zweck vun daer Aktion as gleich Null,an do brauch keen eng eng Erklärung ze sichen.