Seit Anfang des Jahres wurden bislang rund 1000 Führerscheine eingezogen. Drei Viertel dieser Führerscheine wurden wegen Alkoholeinfluss einkassiert. Die Restlichen wegen Geschwindigkeitsüberschreitung oder anderen Zuwiderhandlungen.
Auch in der Nacht auf Sonntag wurde wieder kontrolliert. Es war die 95. Alkoholkontrolle in diesem Jahr. Am frühen Morgen versammelten sich insgesamt 10 Beamte, um Verkehrssünder zu stoppen. Gegen 5.00 Uhr wurden die ersten Fahrzeuge in Luxemburg in der Rue de Bonnevoie kontrolliert. Dann ging es weiter in Richtung Hollerich. Die dritte und letzte Kontrolle fand in der Avenue de la Liberté statt.
Dabei ging den Beamten so einiges ins Netz: Bereits nach kurz nach Beginn der Kontrolle war der erste Führerschein weg. Drei weitere folgten in den nächsten Stunde. Alle vier Fahrer standen überschritten den Alkohol-Höchstwert von 0,55 mg/L. Insgesamt wurden 103 Verkehrsteilnehmer kontrolliert.
Einer zu viel
Weitere alkoholisierte Fahrer mussten den Führerschein zwar nicht abgeben, aber den Wagen stehen lassen und anders nach Hause kommen. Einer der Fahrer hatte prompt einen Geistesblitz: Er fragte einfach den Freund und Helfer vor Ort, die Polizeibeamten selbst, ob es nicht möglich sei, ihn nach Hause zu fahren. Ein anderer Fahrer kassierte eine Geldstrafe, weil er sich bei den Sitzplätzen verzählt hatte: Statt fünf, fuhren in seinem Wagen 6 Personen mit. Der Überzählige musste aussteigen.
Außerdem erwischten die Beamten einen Fahrer ohne gültigen Führerschein, der zudem noch einen offenen Betrag von über 300€ Geldbuße begleichen musste. Da der Fahrer die geschuldete Summe nicht zahlen konnte, wurde das Fahrzeug in Verwahrung genommen.
@Romain K
Sin frouh dass hei wéinstens 1 oder 2 Leit gesin an fillen können wat mir Buschauffeuren mussen AUSHALEN ! Stress ouni Enn an op alles mussen mir oppassen,wiirklech op alles ! Also ech hat schun Situatiounen am Stroosenverkéiher,wou Leit mat hirem Auto riicht op mech duer komm waren an ech hun mussen éng Bal-Vollbremsung maachen.Géifen mir net virdenken oder extrem oppassen op d'leit,dann hätt et schun dax geknallt,zum Nodéel vum Autofuehrer ! Een Bus weiht eidel 12 Tonnen,dat ass mir all Dag bewosst wann ech op main Gefiéhr klammen,den Bremswée vun éngem Bus ass gudd 2-3 x mol laang wéi vun éngem Auto,wat mir Buschauffeuren wellen ass,dass mir vun den Autofuehrer respektéiert gin an net durch Rowdytum mech an méng Passagéier an Gefoer bréngen ! Dofir playdéieren ech jo op méi Kontrollen,an net fir Leit an d'Faal tappen ze lossen ! Ech well guer net wessen,bai wéivill negativem Behuelen vun munchem Autofuehrer och Alkohol am Spill war,d'Zeitungsberichter an Medien um Internet schwetzen jo do éng kloer Sprooch.Ech gin hei emmer gesin als Radikalen,dén d'Autofuehrer gären bestrooft gesait,bai waitem net,falls sie sech behuelen wéi et eigentlech selbstverständlech wier.Hun mech main Liérwen laang un den Code de la Route gehalen : Mam Auto,mam Camion,mam Bus,wat erklärt,dass ech nach all méng Punkten hun an net am Stroofregister stin,wat éen vun munchen Leit net soen kann ! Munchmol sin ech es esou midd op den Stroossen,dass ech mir schun iwerluecht hun eppes anescht nach ze schaffen bis zur Pensioun,déi nach 7 Joer wait ewéch ass.Sin mir dach mol éiherlech,ass et dach net éen Witz wat am Moment op eisen Stroossen lass ass ? Fir mech immens traureg,well ech dat bal all Dag ze spieren kréien,well mir jo anscheinend éen "Hindernis" fir munch Gesellen op den Stroossen sin.Ech wées dass main Bus 2,55 m bréed ass,an wann et do Stroossen gin wou mol kéng 5 Meter bréed sin,dann muss éen alt hannendrun bleiwen an waarden bis éen iwerhuelen kann.Et gin vill Stroossen wou mir fuehren,déi normalerweis guer net geduecht wieren fir ze iwerhuelen,an awer mussen d'Leit langscht rasen,mat Risiko natirlech,sch.....egal ! Haaptsaach nach schnell langscht dén dommen Bus inklusiv mam dommen Chauffeur dén mir kéng Plaatz mecht wéi d'Leit oft denken.Oh mai,net einfach méi haut op den Stroossen ze existéieren......,ech sin lues an lues mat méngem Latein um Enn !
@K1000: Leif emschriwwen: Dat dooten ass een Kommentaire deen d'Wieder net wärt ass. Een Buschauffeur mescht seng Arbecht, dat ass sein Beruf, an hien ass och verantwortlech fier all dei Leit dei mam BUS FUEREN AN SE SECHER DOHINNER ZE BRENGEN WOU SIE HINWELLEN. Den Chauffeur muss op alles oppassen, op d'Leit am Bus, op d'Leit op den Stroosen, op den Verkeier..an op dei Chaoten op der Stroos fier seier an secher ze réagéieren. Dobei kennt och nach dat verschidden Leit am Bus och keen Respekt mei hun, domadder muss sech den Chauffeur och nach auserneen setzen. An dir kennt secher sinn dat ALL CHAUFFEUR EEN PERMIS HUET an fueren dierf. AN ALL BUS HUET OCH ENG VALABEL TECHNESCH KONTROLL; ENG VESECHERUNG AN D'STEIEREN SIN OCH BEZUELT. Wat een zu all deenen Sachen net vun allen Ottonormalverbraucher kann soen. Ech well just och nach soen ech sin keen Buschauffeur, mee huelen den Bus zimlech dacks an do gesinn ech och wat lass ass.
@K1000
Wesst dir wat et héescht ennerwée ze sin mat éngem Bus wou dauernd divers Autofuehrer,(zumindest wellen sie et sin) onnéideg versichen mech an méng Matfuehrer durch hirt Behuelen muttwelleg an Gefoer ze bréngen durch hir sennlos Raserei an Drängelei asw an esou fort.....? Wat méngt dir wat ech schun Saachen erliérwt hun ! Dir könnt och net matschqwetzen do,well dir huet kéen Busfüherschain,also eriwregt sedch all Kommentar vun éech ! Et ass main beruff,an dén get dax vun Chaoten op der Strooss an Fro gestallt mat hiren onanstännegen an géint den Code de la Route verstoussenden Handlungen ! Mée wém soen ech dat ?? Dir huet jo kéen Permis vum Bus an dofir halt är weider Kommentairen fir éech ! Mir hun et dax schwéier genuch op den Stroossen,an dobai wellen mir jo just eis Arbecht maachen,sou wéi ech mat beschtem Wessen,Gewessen an Können,an ech man dat schun 25 Joer laang,also verzaapt mir naischt hei iwer den Stroossenverkéiher,mir wessen alleguertren wat op eisen Stroossen lass ass ! Kann nemmen hoffen dass glaich haart durchgegraff get mat raser,Drängler an soss Chaoten ! Iwregens,ech hun nach éng Plainte laafen géint éen Verkéihersrowdy,dén glaich éngen Besseren beléihert get....et ass alles net méi normal watt op eisen Stroossen esou ab geht,déi 1000 Permisretrait'en zéegen dovun wéi domm munch Autofuehrer sin.....sorry,mée esou ass et leider.
@ Den Pingelechen
Ech giff da soen t'Stroof vir de Chauffeur misst matt der Unzuel vun den Mattfuerer am Gefier multiplizeiert ginn ! Ierch alls Buschauffeur deen emer alles richtech mecht dierft daat jo neischt ausmaachen, gell !!
@Romain K
ma ech kéint nach puer Client'en weider gebrauchen,ech fuehren selwer Bus ! An schéin dass dir ménger Méenung sidd ! Merci dofir,ech hat schun geméngt,ech hätt kéen hei op ménger Sait ?! ;-) Jo effektiv,d'Stroofen missten méi héich gesat gin,mée dat kann just den Gesetzgeber,mée wann dén net well oder kann,sin mir schnell mat Latein um Enn Roman K ! :-)
@Pingelchen: Richteg sou - Op den Stroossen regeiert nach just Muecht vum Stärkeren oder vun der Frechheet. Den eischten ass fier....keen Winker...schnell nach mat duerch d'rout Luucht rennen...d'Vierfahrt huelen, ganz kuurz op der Kreizung virun engem eraus fueren dat een selwer bremsen muss...asw...asw...Leit dei keen Permis mei hun, Autoen net ungemellt, ouni Assurance...asw...RADAREN AN PUNKTEFÜHRERSCHEIN HELLEFEN WEINING DO...dat ass deenen meeschten Leit sch....egal. Sie fueren awer ouni Punkten an ouni Führerschein. Dat eenzegt wat helleft ass wou et den Leit wéi déet.. an daat sin d'Suen. Protokoller fatzeg erop gesaat:..anstatt 49 Euro erop op 145 Euro. Anstatt 145 Euro elo, erop op 450 Euro...asw...asw...daat helleft wann et em den Leit hier Suen geet, eppes aneres net mei. Leider ass dat sou....An dann Alkohol um Steier, den Auto direkt saiséiert, egal weivill Promill driwwer, dann kennen se mam Bus fueren an weider drenken...
0% Alkohol Toleranz ! vill méih Radaren an eng Justiz déi méih schnell schafft !
dat geif en awer net mengen,well wann en geseit dat et emmer mei Stau get op eisen Strossen...
Dat muss éen sech mol virstellen : 1000 Permis'en an Zait vun knapp 7 Méint,an dat wärt nach esou monter weider gohen,oder ? Wat op eisen Stroossen lass ass,schléit d'Faass den Buedem aus.Raser,Drängler an soss Chaoten déi wéi et schéngt kéng Kannerstuff haten,soss géifen esou Leit sech net esou doniéwend behuelen,An hoffentlech wärt et hinnen éng Léiher sin fir et an Zukunft besser ze maachen,et wier ze hoffen,gléewen awer net esou richteg drun ! Kann nemmen hoffen,dass nach vill méi kontrolléiert an néidegenfalls repressiv seitens vun der Police gehandelt get.An hoffentlech kommen nach méi Radaren,fixer an mobiler,well all déi wou méngen sie kéinten sech alles erlaaben op der Strooss,muss énges Besseren beléihert gin,éng never Ending Story op eisen Stroossen......,hei am Land missten nach mindestens 100 Radaren installéiert gin fir dénen Raser Här ze gin !!