Neulich berichtete die Presse von einer ungewöhnlichen Anhäufung von Wildunfällen an einem einzigen Tag, die meisten davon mit Wildschweinen und einige vermuteten einen Zusammenhang mit den um jene Zeit stattfindenden Treibjagden. Gut möglich, dass sich die armen Tiere nur vor den Ballermännern in Sicherheit bringen wollten. Wer würde das nicht, wenn Gefahr im (grünen) Anzug ist? Doch die Flucht vor der Flinte endete brutal am Kühlergrill vorbeifahrender Autos und wir alle wissen, dass es so gut wie unmöglich ist, einem Reh oder Wildschwein, das plötzlich aus dem Gestrüpp auf die Fahrbahn läuft, auszuweichen. Es sei denn, man fährt angepasst langsam und vorsichtig. Doch das ist meist der letzte Ausweg, wenn man abends im Dunkeln unterwegs ist, denn man hat freie Fahrt und darf endlich mal im fünften Gang fahren. Wer dennoch wagt, entsprechend vorsichtig zu fahren, wird schnell von einem anderen Auto, das hinter einem auftaucht, mit Hup- oder Blinkzeichen darauf hingewiesen, was von angepasst und langsam zu halten ist.
Wild hat zudem die schlechte Angewohnheit, auf kleinen Straßen in Waldgebieten die Seiten zu wechseln, dort, wo wenig Verkehr ist, aber das ist ja gerade das Problem. Denn hier darf der Autofahrer noch fahren, auf den oft einzigen staufreien zwei Kilometern bis nach Hause, hier kann er die Reserven seines leistungsstarken Gefährts ausloten, die Straßenlage und das Kurvenverhalten, kein Luxemburger wird eine Gerade auslassen zum Gasgeben, bei den vielen Staus, die ihm tagtäglich den Spaß am Autofahren verderben. Und dann tauchen diese nichtsahnenden Tiere auf, die kein Verständnis haben für das Zurückstellen der Uhren zur Winterzeit und die einfach nur auf die andere Seite wollen. Ja, wenn sie es denn auf der Autobahn versuchen würden, hier stehen die Autos nur so rum und es herrscht so viel Stillstand, dass die Leute sie noch füttern oder Selfies mit ihnen schießen würden.
Eine andere Lösung wäre natürlich die, Fangzäune entlang der Straßen anzubringen, das wäre natürlich aufwendig und würde Jahre dauern bei diesem Straßennetz, aber Mann, was einige sich da eine goldene Nase verdienen würden! Und was ist mit den nicht weniger einträglichen Leitplanken? Auch nicht schlecht. Man müsste sie natürlich mit dem Rücken zur Straße anbringen, denn es gilt ja, die Wildschweine zu schützen. Und wenn eins hineindonnert, wird die Leitplanke sofort ersetzt, denn man nimmt das mit der Sicherheit sehr ernst, das kennen wir von unseren Autobahnen.
Gin Iech recht! Ech hu gelies dest Joer oder des Saison missten 7000 Schwéin eliminéiert gin. Wéi, wou a wéini, dat ass jo net méiglech. Do schéinen effektiv
verschidde Leit ( e.a.Politiker) néischt verstanen ze hunn an d'Realitéit net ze kënnen.
Leider hun eis Politiker nach neischt verstanen. Mir Jeer gin dozu ungehalen den Wöldbestand, an do haptsächlech d‘Wöllschweinpopulatioun ze reduzéieren wäll déi iwerhand huelen. Déi eenzeg legal Méiglechkeet ass hautesdag d‘Klappjuecht. Dat mat all hieren Risikoen! D‘Nuetsjuecht, déi wesentlech méi efficace ass gött am géigensatz zum Ausland hei nött erlabt! Et soll een et mat der Gefoer vun den Klappjuechten awer nött iwerdreiwen. Jidfer Automobilist den an eng Klappjuechtzone eran kömmt mam Auto brauch jhust mat der Vitesse erof ze goen fir dat neischt passéiert! D‘Schölder stinn iwerrall mee se gin vun den Automobilisten nött observéiert! Eegen Schold!
Do hu Der vollkommen recht. D'Jèeer, wann se hir legal a gelueden Feierwaff an der Hand hun, si méi geféierlech wéi d'Wëld. Vu dass d'Wëld, wéi der schreiwt, jo nuetsaktiv ass kënnten d'Juegden jo och nuets stattfannen. Dann bréicht kee Klëpper ze jeitzen a Kaméidi ze machen, keng Hënn ze kläffen an de Bësch wär dagsiwer fréi zougänglech an ongeféierlech fir all Mënsch.
@Häer Marc Schonckert
Äer Vermutung daten d‘Jeer et an d‘Schold sin dat et zou vermehrten Wöldaccidenter kömmt während der Zeit vun den Dreiwjuechten ass komplett falsch! Wat eng Tatsach ass, dat ass dat d‘Zeit vun den Dreiwjuechten mat der Wanterzeit zesummen fällt wou et nuets méi fréih donkel gött. D‘Wöld ass Dämmerungs an Nuetsaktiv. An an der Wanterzeit wou et méi fréih donkel gött fällt dat mat der Zeit zesummen vun den höchsten Verkéiersopkommen, nämlech mam Berufstrafik. Et ass also logesch dat am héijen Summer wou et nömmen 5-6 Stonnen daischter ass, an den Berufstrafik voll am hellen stattfönd, vill wéineger Wöldaccidenter sin wéi am Wanter wou et 15 Stonnen daischter ass an esou den ganzen Berufstrafik muergens an owens an den Feierowendsverkéier am Daischteren stattfönd wou d‘Wöld op den Been ass! Wéi dir gesitt gött et guer keng Verbindung töschent der Unzuel vun Wöldaccidenter an der Juecht. Dat eenzecht wou et eng Gefoer gött an Verbindung mat Dreiwjuechten, dat ass wan d‘Schölder op der Stross stinn déi d‘Automobilisten warnen dat eng Dreiwjuecht stattfönd an dat d’Autosfuehrer do lues fueren sollen. Mee déi Idioten déi do keen Fouß vum Gas hiewen an do lanscht d‘Böscher fueren wéi déi gebrannten Sei, déi hun et jo och nött anerschters verdingt wéi en beemol eng Wöll Sau um Capot leien ze hun! Jiddfereen den do op denen puer Kilometer sein Tempo op 40km/h drosselt an nött un sengem Händy kniwelt, kömmt nöt an d‘Gefoer mat engem Wöldschwein zesummen ze knuppen!
Wann een neischt wees dan hält een sein Mond! Wäll am Gesetz steet et genau anerschters wéi dir et schreift. „D‘Wöld gehéiert kengem, an geet eréischt an den Besetz iwer vum Erleer den et rechtsméisseg erluecht huet! „ Mee all Domheet ass gud fir eis Jeer an den Dreck ze zéihen!
es gibt eben doch den einen oder den anderen luxemburger der nicht auf einer der seltenen freien geraden das das gaspedal durchdrueckt.warum?zum einen weil er kein tier verletzen oder toeten will.zum anderen weil er sich den zeit-und geldverlust nach einem unfall ersparen will.es sollte bekannt sein dass tiere auf autos die nicht schneller als 70kmh fahren reagieren koennen.diese geschwindigkeit entspricht ungefaehr der geschwindigkeit die ihre animalischen jaeger erreichen koennen.
Das Wild 'gehört' ja dem Jagdinhaber, also soll der auch für die Schäden aufkommen die von 'seinem' Wild verursacht werden.
Nötigungsdelikt get et déi Säit der Musel, awer net hei am Ländchen.
De Marc Schonckert huet wéi ëmmer e wonnerbaren Artikel geschriwen. Da kënnt Äre Kommentar. Lâng, domm an wéi ëmmer dat selwécht. Wât Dir macht, wéi gudd Dir fueren kënnt an de CdlR kennt an nach weider e lauter esou Wischiwaschi. E frustréierten âlen Autobuschauffeur. Gitt an de schéinen Hierschtbësch spazéieren an ënnerloost déi ëmmer selwecht Kommentaren. Ech soen Iech merci!
@Marc Schonkert
Dir sot : "Wer dennoch wagt, entsprechend vorsichtig zu fahren, wird schnell von einem anderen Auto, das hinter einem auftaucht, mit Hup- oder Blinkzeichen darauf hingewiesen, was von angepasst und langsam zu halten ist".Wesst dir Här Schonkert,wém et net schnell genuch géet,hat zwar bai mir Pesch ! Trotz séngem Hupen an Blénken sin ech net gewellt dém nozegin an méi schnell ze fuehren wéi dat wat erlaabt ass ! 70 ass 70,90 ass 90 an net weider ! Hupen an Blénken souwéi ze noh hannendrop fuehren ouni Grond ass éen Nötigungsdelikt an get bestrooft,falls ech dobai mol éen Zeien hätt,dann wier d'Plainte géint éen presséierten (ass bal emmer esou) Chauffeur schnell gemaach am Fall wou dén oder dat mech an Gefoer bréngt ! Et wier net fir d'éischt,dass ech mir esou eppes net gefalen lossen ! ech halen mech stets no beschtem Wessen an Gewessen un den Code de la Route,ech lossen mech nie drécken am Stroossenverkéiher,soll dénjéenegen dach iwerhuelen wann hién oder htt kann an mech mat Rouh lossen ! Ah jo,do sin jo nach déi arem Réih an Weldschwain,déi sennlos gehetzt an gejoht gin,ech war nie éen Frend vun der Juegd an wärt och nie éen gin ! Schun an den Böscher steht geschriwen,zumols an Daitschland : "Bleibt auf den Spazierwegen und lasst den Tieren Ihre Ruhe" ,an do halen ech mech drun,souwéi un d'Réegelen vum Stroosenverkéiher,sou soll et sin an sou wärt et och emmer sin aus ménger Siicht gesin,wat déi aner maachen,ass hiren Kaffi !