So., 29. November 2020

Premium /  


  1. Grober J-P. /

    Verbreitet man das Virus wenn man mit dem Auto umherfährt? Man sagte mir es wären Güter für den täglichen Bedarf in den Läden zu haben. Gut wäre wenn das stimmen würde. Bin in 3 Läden gefahren um Güter für den täglichen Bedarf zu besorgen, keine Chance gehabt, bin wieder nach Hause. Werde jetzt den H. Bettel fragen ob er mir das Nötigste nach Hause bringen wird. Angeblich kann man in verschiedenen Gemeinden anrufen um beliefert zu werden.

  2. Gaertner /

    @Grober J-P.

    “Angeblich kann man in verschiedenen Gemeinden anrufen um beliefert zu werden.”

    Jo, wann der eleng wunnt, keng Famill hutt, iwwer 65 Joer al sidd, keen Internet an Handy hutt.

    Jiddereen deen et weess, kënnt net a Fro, wëll en dat um Internet gelies huet.

  3. Claude Oswald /

    Déi Leit déi um Land wunnen, kënne sech jo an hire Gaart setzen. Mä wéi ass et mat deene Leit déi an der Stad an engem Appartement wunnen ? Dierfen déi just d’Fënster opmaachen ? Oder dierfen déi och mam Auto bis op d’Land fueren, fir e bësschen trëppelen ze goen ?

Kommentieren Sie den Artikel

Meistgelesen